Συνήθεις ερωτήσεις

Παραγγελίες

Ποιες μεθόδους πληρωμής χρησιμοποιείτε;

Χρησιμοποιούμε την υπηρεσία Klarna Checkout και όλες τις επιλογές πληρωμής της. Μεταξύ άλλων, μέσω κάρτας, προκαταβολής και άμεσης πληρωμής. Λειτουργεί στις περισσότερες χώρες του κόσμου, ωστόσο, οι μέθοδοι πληρωμής που λειτουργούν σε διαφορετικές χώρες ενδέχεται να ποικίλουν.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί, φυσικά μπορείτε να την ακυρώσετε, ωστόσο προσφέρουμε πολύ γρήγορη παράδοση, που σημαίνει ότι συσκευάζουμε τα πακέτα πολύ γρήγορα μετά τη λήψη της παραγγελίας. Οπότε, επικοινωνήστε άμεσα, σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την ακύρωσή της, διότι ενδέχεται να έχει αποσταλεί.

Γιατί δεν έχω λάβει την επιβεβαίωση της παραγγελίας μου;

Το ποιο σύνηθες λάθος που οδηγεί στη μη λήψη της επιβεβαίωσης της παραγγελίας είναι η λανθασμένη πληκτρολόγηση της διεύθυνσης email. Ελέγξτε το στην υπηρεσία Klarna, καθώς συλλέγουμε αυτές τις πληροφορίες μέσω αυτής.

Σε κάποιες περιπτώσεις, ενδέχεται να έχετε ενεργοποιήσει ένα φίλτρο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας που να έχει μπλοκάρει τα email μας, οπότε ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και τους συναφείς φακέλους σας. Σε περίπτωση που εξακολουθείτε να μην μπορείτε να βρείτε την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.

Παράδοση

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την παραλαβή;

Οι κανονικοί χρόνοι παράδοσης εντός Σουηδίας είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες και εντός Ευρώπης 3-6 εργάσιμες ημέρες. Σε περιόδους αιχμής, η παραλαβή ενδέχεται να διαρκέσει περισσότερες ημέρες.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά έξοδα;

Σήμερα προσφέρουμε δωρεάν μεταφορικά για όλες τις πληροφορίες ανεξαρτήτου χώρας παράδοσης.

Μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία του δέματος μου;

Ναι, φυσικά. Θα λάβετε ένα email όταν αποσταλεί η παραγγελία σας από την αποθήκη μας και θα περιέχει έναν σύνδεσμο και έναν αριθμό εντοπισμού.

Δικαιώματα επιστροφής & αντικατάστασης

Πώς μπορώ να επιστρέψω την αγορά μου;

Έχετε 30 ημέρες χρονικό περιθώριο επιστροφής για όλα μας τα προϊόντα. Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στη διεύθυνση support@goldenmoose.com και θα σας βοηθήσουμε όσο το δυνατό συντομότερα.

Οδηγίες για ζημιά που προέκυψε κατά τη μεταφορά:

– Για γρήγορη επεξεργασία της υπόθεσης, τραβήξτε μια καθαρή φωτογραφία των σπασμένων αντικειμένων και στείλτε τη μέσω email στη διεύθυνση support@goldenmoose.com.

– Συμπεριλαμβάνετε πάντα τον αριθμό παραγγελίας όταν επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.

– Σε περίπτωση ζημιάς κατά τη μεταφορά, τα παράπονα πρέπει να γίνονται εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας και μπορεί να γίνει μία μόνο φορά. Επομένως, είναι σημαντικό να ελέγξετε το προϊόν πριν προβείτε σε αποστολή παραπόνου.

– Διατηρούμε το δικαίωμα είτε να προβούμε σε επιστροφή χρημάτων για κατεστραμμένα προϊόντα είτε να αποστείλουμε ένα καινούριο στον πελάτη.

– Σε περίπτωση παραπόνου που περιλαμβάνει επιστροφή του προϊόντος σε εμάς για έλεγχο και προκύψει ότι το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, θα χρεωθείτε όλα τα έξοδα αποστολής και πιθανώς και τα έξοδα διαχείρισης.

– Σε περίπτωση που προβούμε σε αντικατάσταση του προϊόντος και ενημερώσουμε ότι επιθυμούμε την επιστροφή των ελαττωματικών/σπασμένων προϊόντων, ευθυνόμαστε για την κάλυψη των μεταφορικών εξόδων. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει προϊόντα για τα οποία έχει λάβει ένα προϊόν αντικατάστασης, θα χρεωθούν στον πελάτη όλα τα έξοδα, όπως τα ταχυδρομικά έξοδα, το κόστος των αγαθών και το τέλος διαχείρισης.

Πώς μπορώ να παραπονεθώ σχετικά με ένα ελαττωματικό προϊόν;

Ελέγχετε πάντα το προϊόν σας μετά την παράδοση. Για να μπορέσετε να υποβάλετε το παράπονό σας σχετικά με την παραλαβή ενός αντικειμένου που έγινε λάθος ή ήταν ελαττωματικό, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στη διεύθυνση support@goldenmoose.com εντός 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος σας.

Για ισχύοντα ελαττώματα ή ελαττώματα που προκύπτουν μετά τη λήψη αγαθών χωρίς ζημιές, δείτε πληροφορίες σχετικά με την εγγύησή μας

Εγγύηση & χειρισμός

Πόσο διαρκεί η εγγύηση και τί καλύπτει;

Όλα μας τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση ενός έτους. Τα προϊόντα κατασκευάζονται για να ανταποκρίνονται στις υψηλές απαιτήσεις μας. Τα προϊόντα επίσης καλύπτονται από την εγγύησή μας για τυχόν κατασκευαστικά ελαττώματα.

Σημειώνεται ότι η εγγύηση δεν ισχύει για προϊόντα που είναι ελαττωματικά ή έχουν καταστραφεί κατά την παράδοση. Τέτοια αγαθά πρέπει να ελεγχθούν και να υποβληθεί παράπονο από εσάς εντός 14 ημερών από την παραλαβή του δέματος σας. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τους όρους αγοράς σας.

Τί δεν καλύπτει η εγγύηση μας;

Η εγγύηση δεν εφαρμόζεται στα παρακάτω:

  • Ελαττώματα και ζημιές που σχετίζονται με κλοπή, φωτιά, ζημιές από νερό ή ζημιά που προκαλείται από την έκθεση του προϊόντος σε υπεριώδη ακτινοβολία.
  • Ζημιές ή ελαττώματα που προκαλούνται από εσφαλμένη χρήση (χτυπήματα, βαθουλώματα, σπασίματα, πτώσεις κ.λπ.), ατυχήματα ή αδικαιολόγητη επισκευή/μετατροπή.
  • Αλλαγές στην εμφάνιση, ζημιές και ελαττώματα λόγω φυσιολογικής φθοράς και παλαιότητας.
  • Ζημιές, ελαττώματα ή αλλαγές στην εμφάνιση που προκαλούνται από το πλύσιμο των προϊόντων στο πλυντήριο πιάτων.
Πώς πλένονται τα προϊόντα;

Απαγορεύεται η πλύση των προϊόντων στο πλυντήριο πιάτων. Γεμίστε με χλιαρό νερό και αφήστε τα για λίγο, ανακινήστε ελαφρώς και ξεπλύνετε. Επαναλάβετε μέχρι τα προϊόντα να είναι καθαρά.