Όροι αγορών

1. Γενικά

1.1 Αυτοί οι όροι αγορών και παράδοσης («Όροι αγορών») εφαρμόζονται όταν εσείς, ως ιδιώτης («πελάτης») κάνετε μια παραγγελία μέσω του ιστοτόπου goldenmoose.se ή ανάλογους ιστότοπους που σχετίζονται με τη φίρμα Golden Moose, η οποία ανήκει στην Barshopen i Stockholm AB (αριθ. μητρώου 556855-7523).

1.2 Διατηρούμε το δικαίωμα να γίνουν τυχόν τυπογραφικά λάθη και λάθη εκτύπωσης σε αυτούς τους όρους αγορών και σε άλλη επικοινωνία μέσω των διαύλων μας.

1.3 Σε περίπτωση που έχετε ερωτήσεις για εμάς ή για τα δικαιώματά σας, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.

2. Συμφωνία & παραγγελία

2.1 Για την ολοκλήρωση μιας αγοράς, θα πρέπει εσείς, ως πελάτης, να αποδεχτείτε τους όρους αγορών. Η συμφωνία αγορών εισάγεται όταν η ολοκληρωθεί η αγορά στο καλάθι. Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε μια παραγγελία σε ειδικές περιστάσεις, όπως σε περίπτωση τεχνικών προβλημάτων ή τελικής πώλησης.

2.2 Άτομα κάτω των 18 ετών θα πρέπει να έχουν την έγκριση ενός γονέα για να κάνουν μια παραγγελία.

3. Τιμές & πληρωμή

3.1 Όλες οι τιμές στον ιστότοπο είναι σε τοπικό νόμισμα και περιλαμβάνουν 25% ΦΠΑ.

3.2 Πληρωμές μέσω Klarna Checkout ή άλλων εναλλακτικών λύσεων πληρωμής προσφέρονται στο καλάθι. Βρείτε τους όρος αγορών της Klarna εδώ.

3.3 Κάνοντας μια αγορά στον ιστότοπο, αποδέχεστε τους όρους αγορών της Barshopen i Stockholm AB.

4. Παράδοση

4.1 Οι κανονικοί χρόνοι παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες εντός Σουηδίας και 3-6 εργάσιμες ημέρες εντός Ευρώπης. Σε περιόδους αιχμής, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι μεγαλύτερος.

4.2 Η αποστολή γίνεται δωρεάν, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά κατά την ολοκλήρωση της αγοράς

4.3 Οι παραδόσεις μας πραγματοποιούνται κυρίως από τις DHL, PostNord, UPS ή Bring. Προσφέρουμε παράδοση σε εκπρόσωπο ή κατ΄οίκων ανάλογα με τον γεωγραφικό τόπο διαμονής σας. Στο καλάθι μπορείτε να δείτε ποιες επιλογές πληρωμής σάς προσφέρονται.

4.4 Σε περίπτωση που δεν παραλάβετε το δέμα σας από τον εκπρόσωπο σας ή εάν ο μεταφορές δεν μπορέσει να παραδώσει το δέμα σας κατ΄οίκον, το δέμα θα επιστραφεί σε εμάς. Τότε θα σας χρεώσουμε EUR 20 για να καλύψουν το κόστος που συνεπάγεται για εμάς.

4.5 Εάν έχετε παραγγείλει ένα αντικείμενο και το μετανιώσετε μετά την αποστολή της παραγγελίας σας, πρέπει να επιστρέψετε το πακέτο σύμφωνα με τις πληροφορίες που αναφέρονται παρακάτω στο δικαίωμα υπαναχώρησης.

4.6 Εάν ως πελάτης εισαγάγετε λανθασμένα προσωπικά στοιχεία/διεύθυνση παράδοσης/στοιχεία επικοινωνίας στο καλάθι και η ενέργεια αυτό έχει ως αποτέλεσμα δαπάνη για την Barshopen i Stockholm AB, διατηρούμε το δικαίωμα να σας χρεώσουμε για να καλύψουμε τα επιπλέον έξοδα που συνεπάγονται για εμάς.

5. Δικαίωμα υπαναχώρησης & επιστροφής

5.1 Προσφέρουμε πάντα 30 ημέρες περίοδο επιστροφής. Αυτό σημαίνει ότι για 30 ημέρες από την παραλαβή του δέματος σας, έχετε το δικαίωμα να στείλετε πίσω το προϊόν σας και να πάρετε πίσω τα χρήματά σας που καταβάλατε. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής καλύπτονται από τον πελάτη. Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας, σε περίπτωση που θέλετε να χρησιμοποιήσετε το περιθώριο επιστροφής.

5.2 Για το δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής, το προϊόν πρέπει να μας επιστραφεί αχρησιμοποίητο στην αρχική του συσκευασία και/ή σε άλλες εξωτερικές συσκευασίες που διασφαλίζουν ότι το προϊόν επιστρέφεται άθικτο.

5.3 Εάν η μεταχείριση του προϊόντος κατά τον χρόνο της επιστροφής έχει γίνει με τρόπο που δεν θεωρείται από εμάς ότι διατηρεί τις ιδιότητες και τη λειτουργία του, θα αφαιρέσουμε την έκπτωση που προέκυψε. Το παραπάνω εφαρμόζεται και για οποιαδήποτε ζημιά που προέκυψε από ανεπαρκή συσκευασία από μεριάς σας ως πελάτης.

5.4 Εάν έχετε ήδη πληρώσει για το προϊόν, θα σας επιστραφούν τα χρήματα μετά την παραλαβή του προϊόντος από εμάς και κατόπιν ελέγχου και έγκρισης της κατάστασης του. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται συνήθως εντός 10 ημερών μετά την επιστροφή. Σε περίπτωση πληρωμής με τιμολόγιο και αυτό δεν έχει πληρωθεί, φέρετε εσείς την ευθύνη ως πελάτης να ενημερώσετε την υπηρεσία Klarna για την παύση του τιμολογίου ή την αναβολή της ημερομηνίας πληρωμής.

5.5 Εσείς ως πελάτης επιβαρύνεστε το κόστος των μεταφορικών επιστροφής, εάν χρησιμοποιήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης ή επιστροφής.

5.6 Είστε υπεύθυνοι για τυχόν κινδύνους κατά την αποστολή της επιστροφής του προϊόντος. Τέτοιοι κίνδυνοι περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, το δέμα σας να χαθεί κατά τη διάρκεια της αποστολής. Επομένως, χρησιμοποιήστε μεθόδους αποστολής όπου το δέμα μπορεί να παρακολουθείται και φυλάξτε την απόδειξη αποστολής.

6. Εγγύηση & παράπονα

6.1 Εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά, όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση 12 μηνών. Η εγγύηση καλύπτει μόνο κατασκευαστικά ελαττώματα και όχι ελαττώματα που προκύπτουν ως αποτέλεσμα εξωτερικής επίδρασης ή αμέλεια.

6.2 Διευκρινιστικά παραδείγματα για το τί δεν καλύπτεται από την εγγύηση:

  • Ελαττώματα και ζημιές που σχετίζονται με κλοπή, φωτιά, ζημιές από νερό ή ζημιά που προκαλείται από την έκθεση του προϊόντος σε υπεριώδη ακτινοβολία.
  • Ζημιές ή ελαττώματα που προκαλούνται από εσφαλμένη χρήση (χτυπήματα, βαθουλώματα, σπασίματα, πτώσεις κ.λπ.), ατυχήματα ή αδικαιολόγητη επισκευή/μετατροπή.
  • Αλλαγές στην εμφάνιση, ζημιές και ελαττώματα λόγω φυσιολογικής φθοράς και παλαιότητας.
  • Ζημιές, ελαττώματα ή αλλαγές στην εμφάνιση που προκαλούνται από το πλύσιμο των προϊόντων στο πλυντήριο πιάτων.

6.3 Σημειώνεται ότι η εγγύηση δεν ισχύει για προϊόντα που είναι ελαττωματικά ή έχουν καταστραφεί κατά την παράδοση. Τέτοια αγαθά πρέπει να ελεγχθούν και να υποβληθεί παράπονο από εσάς εντός 14 ημερών από την παραλαβή του δέματος σας.

6.4 Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας, εάν θέλετε να παραπονεθείτε για ένα προϊόν λόγω κατασκευαστικών ελαττωμάτων που καλύπτονται από την εγγύησή μας ή εάν θέλετε να παραπονεθείτε για ένα προϊόν που δεν είναι σε άριστη κατάσταση κατά την παραλαβή εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας.

6.5 Ελέγχουμε και δοκιμάζουμε τις καταγγελλόμενες επιστροφές σύμφωνα με την περιγραφή του ελαττώματος που παρέχετε. Επομένως, είναι σημαντικό να είναι όσο το δυνατόν πιο λεπτομερής. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, ενδέχεται να χρεωθείτε το κόστος για την κάλυψη των εξόδων μας.

6.6 Η εγγύηση δεν μπορεί να μεταφερθεί σε άλλους, αλλά ισχύει μόνο για το άτομο που κατονομάζεται στην απόδειξη ή το τιμολόγιο. Θα πρέπει να παρουσιάζεται η απόδειξη ή ο αριθμός παραγγελίας ώστε να γίνει ζητηθεί η εγγύηση.

6.7 Οδηγίες για ζημιά που προέκυψε κατά τη μεταφορά:

  • Για γρήγορη επεξεργασία της υπόθεσης, τραβήξτε μια καθαρή φωτογραφία των σπασμένων αντικειμένων και στείλτε τη μέσω email στη διεύθυνση support@goldenmoose.com.
  • Συμπεριλαμβάνετε πάντα τον αριθμό παραγγελίας όταν επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.
  • Σε περίπτωση ζημιάς κατά τη μεταφορά, τα παράπονα πρέπει να γίνονται εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας και μπορεί να γίνει μία μόνο φορά. Επομένως, είναι σημαντικό να ελέγξετε το προϊόν πριν προβείτε σε αποστολή παραπόνου.
  • Διατηρούμε το δικαίωμα είτε να προβούμε σε επιστροφή χρημάτων για κατεστραμμένα προϊόντα είτε να αποστείλουμε ένα καινούριο στον πελάτη.
  • Σε περίπτωση παραπόνου που περιλαμβάνει επιστροφή του προϊόντος σε εμάς για έλεγχο και προκύψει ότι το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, θα χρεωθείτε όλα τα έξοδα αποστολής και πιθανώς και τα έξοδα διαχείρισης.
  • Σε περίπτωση που προβούμε σε αντικατάσταση του προϊόντος και ενημερώσουμε ότι επιθυμούμε την επιστροφή των ελαττωματικών/σπασμένων προϊόντων, ευθυνόμαστε για την κάλυψη των μεταφορικών εξόδων. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει προϊόντα για τα οποία έχει λάβει ένα προϊόν αντικατάστασης, θα χρεωθούν στον πελάτη όλα τα έξοδα, όπως τα ταχυδρομικά έξοδα, το κόστος των αγαθών και το τέλος διαχείρισης.

7. Προσωπικά δεδομένα

7.1 Πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών μας δεδομένων καθορίζονται στην πολιτική απορρήτουμας, η οποία αποτελεί μέρος των όρων και προϋποθέσεων μας και επομένως εγκρίνεται για την εκτέλεση μιας παραγγελίας.

8. Ανωτέρα βία

8.1 Παράγοντες όπως, πόλεμος, φυσικές καταστροφές, απεργίες, κυβερνητικές αποφάσεις, πανδημίες,δαπανηρές περιστάσεις και ανάλογα γεγονότα πέρα ​​από τον έλεγχό μας πρέπει να αποδοθούν σε ανωτέρα βία, πράγμα που σημαίνει ότι η Barshopen i Stockholm AB απαλλάσσεται από τις υποχρεώσεις της για εκπλήρωση ολοκληρωμένων συμφωνιών. Σε μια τέτοια περίπτωση, η αγοράς ενδέχεται να ακυρωθεί.

9. Αντιδικία

9.1 Οποιαδήποτε αντιδικία επιλύεται αρχικά μέσω διαλόγου με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας. Ακολουθούμε τις συστάσεις του Γενικού Συμβουλίου Καταγγελιών και ανατρέχουμε στο ηλεκτρονικό εργαλείο επίλυσης διαφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

10. Άυλα δικαιώματα

10.1 Όλο το κείμενο καθώς και οι εικόνες του ιστοτόπου μας ανήκουν στην Barshopen i Stockholm AB και προστατεύονται από τη σουηδική και διεθνή νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων.

11. Αλλαγές δικαιωμάτων αγορών

11.1 Διατηρούμε το δικαίωμα να προβούμε σε αλλαγές στα δικαιώματα αγορών μας.

Barshopen i Stockholm AB – αριθ. μητρώου εταιρίας 556855-7523

Tulegatan 2A, 113 58 Stockholm